Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Της γης η .. συντροφιά!


Εν μέσω προεκλογικής "κλωτσοπατινάδας" ο υποφαινόμενος γέρων, όντας φιλόδοξος και αδέκαστος κριτής των ... πάντων, ζαλίστηκα από τις συνεχείς χαιρετούρες και χειραψίες των υποψηφίων, μπούχτισα με τα ανελέητα κεράσματα και μπούκωσα κυριολεχτικά στις υποσχέσεις για μια ασυνέφιαστη ζωή από δω και πέρα, κάτι που ποτέ εγώ δεν ζήτησα μια και θα βαριόμουν μέχρι θανάτου.
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους! Εγώ την "κάνω" με καλή συντροφιά!

Ετσι αποφάσισα να στραφώ για λίγη ψυχική ξεκούραση στη γη μου. Καθώς έκανα την καθημερινή βόλτα στ'αμπέλι μου, τά'κουσα να μου ψυθιρίζει παραπονιάρικα:
Θέλω σκάψιμο, θέλω τάϊσμα..

Πω ρε πούστη μου.. σε ξέχασα ρε συ!
Γαμώ τις εκλογές και όλη την βαβούρα..

Πήρα λοιπό την αξίνη, το σκαλιστήρι, γιόμισα το καροτσάκι μου με χωνεμένη κοπριά και έπιασα σήμερο από νωρίς-νωρίς το "χαϊδολόγημα" της γης..
Το χώμα από τις βροχές είναι σαν το φρέσκο σάμαλι! Ούτε λασπωμένο αλλά ούτε στεγνό!
Το σκάβεις απαλά και βγάζει η γης όλα της τα φθινοπωρινά αρώματα. Δεν χορταίνω να αισθάνομαι την ανάσα της, να ρουφώ την δροσιά της..

Τραβάω τις ρίζες από τον άγλωσσο και μου μένει στο χέρι μια οργιά από δαύτες! Καθαρίζω ένα κύκλο του μέτρου γύρω από τον κορμό της κάθε κουρβούλας, ανοίγω το φιλόξενο χαντάκι για την κοπριά στην περίμετρο και το ταΐζω με αγάπη και μια ευχή για καλή χρονιά με υγεία και δύναμη...

3 σχόλια:

Φώτης Λαουτάρης είπε...

Να είσαι πάντα καλά και να μπορείς να χαιρεσαι αυτή την ζωή.
Ολα τα άλλα δέν αξίζουν δίφραγκο.!

markos aliprantis είπε...

Στο έλεγα αλλά σε είχε πιάσει εκλογομανία.Άλλα είναι τα ωραία.Νά το σκάψιμο του αμπελιού,το φύτεμα των ζαρζαβατικών,το κυνήγι καμιά ανεμοδουλιά στο κτήμα ή στο σπίτι.Ουτε ακούς τις σαχλαμάρες τους,ούτε να σου έρχεται να σφαλιαρίσεις κανέναν που ξέρεις οτι σε δουλεύει.

zepos είπε...

Φώτη, όλα "αξίζουν" ..
Κάθε επιλογή μας είναι σπουδαία για την δική μας τη ζωή και των παιδιών μας.. Αλλά οχι να το παραχέσουμε...

Την έπαιξες ρε Μάρκο την μακρομύτα ε;