Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Οι "Αγαναχτισμένοι"..


Η εικόνα αυτή στολίζει τα σχετικά με την οικονομική κρίση στην Ελλάδα άρθρα, το Γερμανικό "Σπήγκελ". Και η σημερινή είδηση που κυριαρχεί και στη χώρα μας είναι οι μεγάλες συγκεντρώσεις των αγανακτισμένων.

Το κυρίαρχο σύνθημα (εκτός από την εκτόνωση με μούντζες) είναι: "Πάρτε το μνημόνιο και φύγετε από ΔΩ!"

Έτσι απλά και όμορφα δηλαδή. Μόλις φύγουν και "πάρουν και το μνημόνιο", θα ξαναγυρίσουν όλα πίσω στην ωραία εποχή της ευδαίμονης ανεμελιάς! Ή οτιδήποτε!

Μου έλεγε χθες φίλος:
"Από προχθές και ο εγγονός μου ΔΕΝ θέλει να πάει στο σχολειό! Αποφάσισαν λέει αυτός και οι 5 καμαράδοι του οτι δεν το θέλουν το σχολείο. Δεν πάνε!
Στο σπίτι χαμός!

Πρέπει να πας στο σχολείο Δημήτρη και άσε τις σάχλες!
Γιατί πρέπει να πάω;
Για να μάθεις γράμματα, να γίνεις σωστός άνθρωπος, να βρείς πιο εύκολα δουλειά.
Εμείς δεν θέλουμε να δουλεύουμε.
Τι πάει να πει ρε δεν θέλεις δουλειά. Και τι θα τρώς;
Θα δούμε τότε, τώρα έχει η μάννα μου!
"


Μου ζήτησε ο φίλος τη συμβουλή μου σαν μεγαλύτερος..
Μόκο εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: