Τρίτη 3 Απριλίου 2012

"Συνελήφθη" ο πρώτος δραπέτης

Πρωί-πρωί βρέθηκα στο μικρό μου μελισσοκομείο και την ώρα που καθάριζα τα αγριόχορτα μπροστά σε μια κυψέλη, ξαφνικά εδόθη κάποιο σύνθημα στο εσωτερικό της και άρχισε μια μαζική έξοδος σμήνους για αφεσμό. Τραβήχτηκα μακριά και παρακολούθησα ολη την χορευτική επίδειξη των εργατριών σε μια στήλη με φάρδος 10 μέτρων περίπου και σε ύψος άλλων τόσων.. Ο χορός συνεχίστηκε για πάνω από μισή ώρα και μου φάνηκε οτι σιγά-σιγά καθώς μετακινόνταν το πλήθος με έντονο βουϊτό προς τα νότια, άρχισαν να μαζεύονται σε πιο κλειστό σχηματισμό. Όλο το σμήνος απομακρύνθηκε στριφογυρίζοντας σαν κάποιος αόρατος ανεμοστρόβιλος να το καθοδηγούσε. Καθώς η απόσταση από μένα μεγάλωνε αισθάνθηκα μια μικρή απογοήτευση. Σαν ένα κομμάτι του σπιτικού μου το εγκατέλειψε. Μια σχεδόν μομφή στην δική μου ικανότητα να το κρατήσω ικανοποιημένο.

Το σμήνος αφουγκράστηκε την απογοήτευσή μου και ανέκρουσε πρύμνα! Το παρατηρούσα καθώς γύριζε πάντα περιστρεφόμενο σε μια μεγάλη κυκλική πορεία που όλο και ανέβαινε τον ανήφορο προς εμένα... Πέρασε πάνω σχεδόν από τα έντρομα μάτια μου και με θόρυβο σχεδόν "έπεσε" πάνω στα χαμηλά κλαδιά του κυπαρισού πίσω μου. Το δέντρο βρίσκεται μόλις δέκα περίπου μέτρα πιο κάτω από το μελισσοκομείο και από την πρώην κατοικιά τους!

Ώσπου να καλοσκεφτώ το παράδοξο της απρόσμενης επιστροφής, τα μελισσάκια μου είχαν σκαρώσει ένα υπερμεγέθες "τσαμπί" σε ένα χοντρό χαμηλό κλαδί του κυπαρισιού. Αποφάσισα λοιπόν να τους δώσω άλλη μια ευκαιρία, αν και φέτος είχα πει οτι δεν θα μαζέψω κανένα αποστάτη.. Το εγχείρημα πολύ απλό. Εστησα μια άδεια κυψέλη με τρία φρέσκα τελάρα με κερί ακριβώς από κάτου, τίναξα γερά το τσαμπί και πήγαν όλες μέσα.. Φυσικά ήμουν ντυμένος αν και δεν με ενόχλησαν καθόλου..


Φαίνεται κάποιες δεν συμφωνούσαν με την "αναίμακτη" σύλληψη και έτσι όταν πλησίασα αρκετά για μια κοντινή φωτογραφία της πόρτας λίγο αργότερα, μια πουτάνα ήρθε με όλη της τη φόρα και μου έδωσε ένα κεντρί ακριβώς πίσω από τ'αυτί! Χαλάλι της!

3 σχόλια:

Beekeeper είπε...

χαχα! μια πουτάνα!

markos aliprantis είπε...

Γιώργο βάλτους και ένα γόνο από κάποιο άλλο για να μην την "κάνουν".ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ

zepos είπε...

Δεν κατάλαβα ρε Μάρκο.. Υπάρχει περίπτωση να επιμείνουν στην μετανάστευση; Λες να έχουμε και κει οικονομικούς μετανάστες;
Σήμερα δουλεύει κανονικά. Πήγα και του έβαλα άλλα δυο φρέσκα κεριά και είδα οτι έρχονται εργάτριες φορτωμένες γύρη.
Επαθα όμως με ένα άλλο μικρό που ενώ επιβίωσε με το ζόρι το χειμώνα και οταν το πρωτοάνοιξα στην αρχή του Μάρτη να δώ, είχε μέσα άδεια τελάρα, σήμερα πήγα να το ανοίξω και έχει φρακάρει το καπάκι στο χτίσιμο... αυθαιρέτων!