Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

H τσαμπούνα ταξιδεύει

Θα τον προτιμούσα πιο "λυρικό"! Λες και κάτι του "κρατάει" την λογοτεχνική γλώσσα στην περιγραφή των ταξιδιών του στο Αιγαίο.. Δεν είμαι βέβαια εγώ ο "όλα τα ξέρω"! Λέω αυτό που θα μου άρεσε περισσότερο..

Αλλά και έτσι όπως τον διαβάζω να τα περιγράφει, ταξιδεύω μαζί του στα νησιά μας..
Το πιο πρόσφατο ταξίδι του Γιώργου Πίττα, ήταν στην Άνδρο μαζί με τη μάζωξη των τσαμπουνιέριδων...


Διαβάζοντάς τον στο "Εγκώμιο τσαμπούνας", είναι σαν ν'άκουγα τον Καντενάσο και τον Μπαμπέλη της εικονιζόμενης Μυκονιάτικης ζυγιάς, να ξεφυσάνε την "προβιά" και τον παραπονιάρικο ήχο της τσαμπούνας να σέρνεται μαζί με το μελτέμι στις παραγκεριές!

2 σχόλια:

μελονικος είπε...

Γιώργη βάλε τον μυκονιάτικο σκοπό με τσαμπούνα.
Βάλτο γιατί θα το βάλω εγώ.
Και μπερδεύουμε με την ανάρτηση μουσικής.
Τον έχω όμως
χαιρετώ.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Πριν 29 χρόνια γνώρισα στη Σάμο στους Μυτηλινιούς τον Παναγή μεγάλη μορφή και πρώτος στην Τσαπούνα και τις προάλες τον είδα στην ΤV . Ν είναι πάντα καλά .