Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Ξελασπώσαμε!


Ουυυυυφ!
Επιτέλους ξελασπώσαμε... Το φρέσκο κρασάκι μας μπήκε στα βαρέλια και περιμένει εκεί λίγες μέρες να καθαρίσει τελείως, για να έλθει στο τραπέζι μας.. Άσπρο, μυρωδάτο και ελαφρύ φέτος θα το τιμήσουμε δεόντως, νά'μαστε καλά πρώτα-πρώτα!

Φέτος πάτησα και τα πολύ λίγα μαύρα που έχω (κουντούρα) χώρια. Και επειδή λόγω της ... οικονομικής κρίσης έκλεισα το .. εργοστάσιο εμφιάλωσης, η νέα οικονομική μέθοδος "εμφιάλωσης" είναι οι ασκοί! Στην φωτο καμαρώνουν τρείς ασκοί των 5 λίτρων με το μαύρο. Λίγο αλλά "δαγκώνει" τη γλώσσα!

6 σχόλια:

Κώστας Ελευθεριου είπε...

Με το καλό να καθαρίσει και καλόπιοτο.

markos aliprantis είπε...

Kαλόπιοτο και με καλές παρέες.Το δικό μου δεν το εμφιάλωσα ακόμη λέω αν είμαι καλά όταν ψυχράνει λίγο ο καιρός να την κάνω και αυτή την δουλιά.Πάντως παρά τις γκρίνιες μου (είμαι γκρινιάρης τί να κάνουμε)ο οινολόγος μου είπε οτι είναι από τα καλά.

zepos είπε...

Νάσαι καλά Κώστα!

Είδες που βιάζεσαι Μάρκο; Και το δικό μου το άσπρο καλό, αν και για την γλώσσα μου λίγο "ξινίζει".. (σάουαρ. Είναι άσπρο κεχριμπάρι και ελαφρύ αλλά με αρώματα.. Το μαύρο δεν παίζεται!
Λένε οι "γνώστες" ότι στα νησιά μας είναι ματαιοπονία να προσπαθείς με τα κόκκινα να κάνεις καλό κρασί. Εγώ που πίνω χρόνια κόκκινα όμως και αγόραζα και πολλά καλά, βλέπω ότι με μηδαμινή προσπάθεια και όχι διάφορες πρωτοτυπίες και "εξυπνάδες", κάτι καλό γίνεται να φιάξεις.. Η γεύση δυνατή, καυτερή και με έντονο άρωμα αν και είναι φρέσκα. Φαντάσου να είχα ποσότητα να τη βάλω να παλιώσει κανα χρόνο..

Εφέτος Μάρκο τάβαλα όλα τα σπασμένα μέσα σε τσουβάλια στο στιφτίρι, όπως κάνει ο φίλος μου ο Μπάμπης στο Μόδι και μου βγήκε πολύ καθαρό. Στα 140 λίτρα ζήτημα αν είχε 3-4 λίτρα λάσπη! Πρωτοφανές για μένα και ιδιαίτερα χρονιές σαν και φέτος με βοριάδες και πολύ σκόνη!

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

ΚΑΛΟΠΙΟΤΟ ΚΑΛΟΠΙΟΤΟ.
Βάζω τα κάστανα.

skyrianbee είπε...

Καλόπιοτο!

dimitris-r είπε...

Καλόπιοτο φίλε!